Followers

here....

Thursday, November 18, 2010

9 jam...3 orang lelaki....!

sebelum aku membebel lagi jauh...aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha...apa pengorbanan yang telah korang buat selama korang hidup nih?...fikir-fikirkan ...
berbalik kepada tajuk entri aku kali ini..yeah..pe kaitan 9 jam dengan 3orang lelaki nih ekh?...hehe ok meh aku nak bercerita sikit ngan korang nih...15nov tepat jam 5.30ptg tamat riwayat sem 1 aku kt ump tuh!yahooooooooooo!!!!!!bole balik....*psal paper malas dah nk cakap...just so..so la kn...
aku pun balik ke bilik dengan bersemangatnya...balik packing2 barang...mula tu ingat sikit je barang nak bawak balik..bila dah packing tuh terlebih muatan pulak...haha...then xpala aku muatkan jugak la kan....termasuk anak aku..aku muatkn jugak dalam beg tuh..haha duk la diam2 dalam tu yer~..habis berkemas aku pun mandi, makan..dan menunggu saat2 itu tiba...apalagi nak balik lah!....dengan berbekalkan 1beg galas...1 handbag..dan 1 beg baju...aku pun melangkah dengan senyuman bermakna pergi ke bus stop depan ump...tunggu lagi...tunggu bus pulak...xpa2 sabar2...tiket aku bernamakan UTAMA EKSPRESS bernombot seat 27!...
akhirnya bus ditunggu2 tiba...aku pun naik la...cari..punya cari...akhirnya jumpa TAPIIIIII....tengok sebelah..perghhh! lelaki...adeh..dia pun senyum la...aku?buat tak tahu suda...haha kerek x?...ahh bia la...sori awak yer..hihi...then bus pun bergerak la...dia kt sebelah pun tak cakap pape la..aku sebenarnya tak nak tido la kan...ye la..buatnya tertido atas bahu mamat tu..habis la...! tapi atas2 sebab aku terlampau2 mengantok..dalam duk tahan2 tuh aku tertido jugak!...aku terjaga pun bila dah sampai termerloh...dia? tak tido..! aku pun terfikir...mamat ni tengok aku tido!maluunye................huhu...xpe2..rilek2 afifa...
then ting!...dia turun dekat temerloh!..yes2...selamat...
tapi! kegembiraan aku akhirnya tak kemana pun sebab seorang lelaki naik dan duk sebelah aku....adeh...habislah....mesti sampai a.star ni...dah la pakai perfume perghhh! satu botol kot...huhu...bila bus bergerak dia pun tido..bagus btol mamat nih...tapi aku pulak cuak nk tido...aku pun takut nak bergerak sangat takut tersentuh dia pulak....adeh..akhirnya dengan keadaan yang sejuk membeku...aku pun membekukan diri...! serius jadi batu duk sebelah lelaki...kalau nak tido pun aku berjaga2 jugak ar..tido kecik2.. ada ke cmtu?...haha
setelah 4 jam perjalanan pakcik bus pun berhenti nk rehat kot...dan lelaki tu pun turun...terima kasih pakcik bus sebab bagi saya ruang nak bernafas dengan lebih tenang..hehe...aku tak turun sebab malas...then aku pun pandang2 la luar..tetiba ada satu bus parking sebelah...kebetulan betul2 sebelah aku lelaki...terautomatic dia senyum...aku pun terautomatic senyum...haha..untuk pengetahuan korang...hensem mamat nih....comel je dia senyum...hihi...gatal!...eh senyum je ok..bukan buat apa pun...then bus aku pun bergerak...tepat jam pkul 6.45 aku sampai a.star!...dalam 9 jam aku jumpa 3 org lelaki yang lain2 kerenahnya..haha

p/s : kepada lelaki yang ketiga..kalau da jodoh kita jumpa lagi yar...hahaha gatal!


No comments: