Followers

here....

Wednesday, November 03, 2010

STUDY+ BLOGWALKING = STUDY WEEK!

nie la equation yang aku cipta minggu nih!...afifa's law!......haha
hari ni dah hari ketiga aku dalam mood study week kononnya lah....ni lah hari aku paling2 malas dan tak ada mood nak study langsung..+ tension ..dun know why? T_T...

ni bukan aku...

aku pandang je buku2 yang berselerak tuh....bukak jugak...selak2..baca2(tak tahu apa yang dibaca sebenarnya)...tak ada feeling langsung....ok fullstop!tutup buku...mari kita layan movieeee...aku layan Fated To Love You!...sweet cerita nih.....laayannn...then ok fullstop! mood aku nak layann movie dah xda....apa lagii?tido la jawabnya.........then tahap tido aku pun dah terlampau concentrated...bagunn then aku termenung...hurmmm mama aku call cerita pasal banjir kt kedah...agak teruk jugaklah rasanya...so wahai orang kedah bersabarlah anada..(ni je mampu aku cakap..hihi)...then aku termenung balik....ermmm tetiba ting! otak aku mula mengeluarkan idea bernas...BLOGWALKING.....dah lama aku x berblogwalking....
jauh jugak lah aku bersiar-siar....
tersengih2 aku baca blog2 orang laen nih...macam2 hal...ada macam2 tips aku dapat TAPI yang penting aku dapat mood aku balik...yeah!...malam ni bolehlah aku stay up!insyallah~..
so conclusionnya..
kalau korang2 tension stdy..TIPS dari aku adalah dengan BERBLOGWALIKING!....

p/s : nanti bila dah habis exam aku akan share link2 blog yang best!...

No comments: