Followers

here....

Monday, August 29, 2011

aKu pAntang biLa.....

assalamualaikumm.....
woottt2!..tengah mood raya ke sekarang??
sabar2 ada satu hari lagi je nk puasa esok jangan ponteng tau! ^_^

entry ni bukan pasal raya lagi la...hehe
ermm manusia..manusia...tengah2 aku baru nak mood raya la nak spoilkn mood aku..aishhh
tunggu lepas raya tak boleh ke?
grrr!..nak buat luahan perasaan sikit...kot2 nanti lega bole kembali ke mood asal *_*

AKU PANTANG..(means tak suka..kot2 ada yang tak paham hihi)

bila ada orang berlagak tahap cipan dengan aku,
bila ada orang kedekut teramat2 sangat aku,
bila orang nak berkira setiap sen dengan aku,
bila ada orang gebang lebih dengan aku,
bila ada orang janji lepas tu hanya dengan janji dengan aku,
bila ada orang rasa dia seorang ja dalam dunia nih yang betol semua,
bila ada orang hidup dia hanya tau menipu,
bila ada orang buat salah tapi tak paham2 bahasa nak minta maaf,
bila ada orang tu ada bermuka2..depan cakap lain belakang cakap lain!

haaa...memang aku bengang gila kalau jumpa orang2 macam nih..huhu
aku nih pun bukan la baik sangat...aku minta maaf banyak2 la kalau pernah berperangai camtu kan.. kita sebagai manusia makin lama kena la memperbaiki diri kan..insyallah..
tapi tu la...salah satu sifat aku yang buruk kot...kesabaran aku tuh haaa...
teramat2lah susah nak bersabar..astaga
ada certain2 masa ja aku rasa aku boleh bersabar...so orang2 macam kat atas tu la aku paling pantang! bukan apa takot orang terasa kalau aku cakap benda2 tak elok kan?
lebih baik mengelak daripada jadi benda2 tak elok...


p/s : 10sen hang kira dengan aku...
1sen pun aku berkira dengan hg!

1 comment:

Mr. Adam said...

ui....garang nya adik kami ni....