Followers

here....

Thursday, March 24, 2011

SELAMAT HARI TUA SAHABAT~


assalam....
entry khas untuk sahabat tercinta!


24 MAC 2011

SELAMAT HARI TUA YANG KE-20


oh! 20 kamoo suda jadi kakak saya haha...
cik diana ni aku kenal dari darjah 1!!!!
kami satu kelas dari darjah 1 sampai tingkatan 5 lama x?
tapi bila dah habis SPM
masing2 bawa haluan...
aku ke matrix dia ke UITM PILah
sebenaqnya jodoh masih panjang sebab aku pun dapat
UITM PILAH (Diploma Sains)
tapi aku pilih matrix..kalu tak mesti sama kan?
so skang sorang pahang sorang N9...
macammana halangan pun cuti sem MESTI jumpa!...
our friendship will never end!~

lagu khas untuk cik diana!



ada 3perkara saya nak cakap dekat awk

> Terima kasih

> Sayang awk~ ( jangan geli ha3)

> semoga kita menjadi sahabat sampai mati!


p/s : In this world, where everything seems uncertain, only one thing is definite. You'll always be
my friend, beyond words, beyond time and beyond distance.



1 comment:

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari saya.. izinkan saya follow blog awak ek.. oleh itu, mai la singgah ke blog saya.. kalau suka follow ya.. thanks