Followers

here....

Tuesday, July 19, 2011

9bulan??...bulan 9??...

assalamualaikum...selamat malam.. *wink*
first and foremost ( teringat karangan dolu2..hehe )
nak mintak maaf banyak2 sebab lama tak update blog...
*dah ada orang bertanya...terharu ooo ..org baca blog picisianku ini muahaha...
mula2 aku busy sebab final shortsem tuh..dan beberapa perkara lagi
bila habis..terus ambil tiket balik kedah! yeayyy!!..
BUBBYE UMP TERCHENTA!...@_@

Sekarang ni aku tengah berbaring di katil sendiri..wohaaa...
lepas broadband buat hal...laptop masuk ICU...akhirnya...sekarang baru boleh
berasamaradana dengan blog tercinta ^_^

takda apa pun nak cerita sangat
aku tengah memikirkan apa nak buat sampai bulan 9...ermm..
nak kerja?err~
nak duk rumah...rasa macam menternak lemak pulak stg...
rasa macam nak buat bussiness...chewah
TAPI
nak bussiness apa??
KUIH RAYA??...ada orang nak beli ka?haha...
*nak berjaya kena berani ambil risiko* ehem2..
ok tak tau nak buat apa...huhuhu...
ada sesiapa nak bagi idea tak? aku belanja MC FLURRY nanti kalau aku setuju dengan idea tuh..heee....

ambil aura...^ok xda kaitan dgn entry^..lalalaa~

p/s : nak tengok HARRY POTTER..
kali KEDUA..(org blnja)..hihi




No comments: