Followers

here....

Tuesday, November 22, 2011

Bola..oh..bola..

assalamualaikum....
selamat pagi semua!!!...mood yang ceria sebab malaysia menang
memandangkan mostly bloggers tulis pasal bola..
.aku pun takmau ketinggalan!!
awwww banyaknyewww tanda seru...nak menunjukkan aku happy lah!!!! :P

firstly nak ucap tahniah dengan skuad harimau muda...AUMMMMMM!!!
dulu aku ingat lagi harimau2 ni bakal pupus...memandangkan masa tu prestasi malaysia takdah sebagus mana...asyik kalah je..aishhh tak ramai lagi masa tu nak pakai jersey malaysia kan...
masa tu aku dah minat tengok bola...walaupun kalah masih menyokong ok...*penyokong tegar*
tegar la sangat kan....

sekarang ni baguslah dah banyak peningkatan aku rasa,dah ramai nampaknya ada
jersey malaysia kan...mana2 pergi pun aku rasa dah ramai pakai...DAH BANGGA!!!
semalam cerita aku pulak...bola start pukul 8.30...aku dengan syok sendirinya turun la pukul 8..
hinggat dah habis awal la kan....sekali aku sampai cafe...NAHHHH! penoh...
tak nampak kerusi..nampak orang ja penoh...woooo semangat gila bebudak nih....
then terpaksa la aku menapak p cafe kolej lain.....kalau malaysia kalah nih meman
g sia2 la aku menapak p sana....sampai2 dah ramai orang mostly kumbang2 lah kan..

ada beberapa bunga ja kat situ termasuk aku..kih3..mat indon pun ada!
cisss rasa macam nak sepak laju3...sibuk ja nak datang..p la buat kerja tu!..jejantas depan UMP ni taksiap2 lagi...nak tunggu aku grad dulu ka baru nak siap?!
*tetiba nak emo kat mat indon kan* haha
masing2 tengah kusyuk~

gol penyamaan!!!!

meraikan kejayaan!!!!


nak selit jugak muka aku hahaha..stressss!!!!

sebab

.........................................................


oh fakri...asal la ko score penalti tak masuk! grrrrr!....
tapi walaupun penalti da tendang tak masuk...tapi patut la berterima kasih sebab
dia Malaysia dapat peluang masuk final kan.......


p/s : haha lambat gila entry aku ni siap!
line macam siput sedut..buat aku xda mood...aishhh
sekarang malaysia tengah lawan dgn syria..chaiyok!

No comments: