Followers

here....

Wednesday, November 16, 2011

TENTANG SESEORANG #2

assalamualaikum...

cerita isnin sebulan yang lepas...hihi

mr SA : awak saya nak datang sana la...

aku : err bila?

mr SA : nanti kot lepas exam...

jumaat petang

mr SA : saya dah beli tiket hari sabtu

aku : oo ok nanti saya sewa keta...

jumaat malam

mr SA : bas saya pukul 6.30ptg tau ...

aku : *confius* bus apa nih?

mr SA : esok la nak p kuantan 6.30 petang...

aku : grrrR!!~ *terkejut* biar betol..bukan sabtu minggu depan ke?
mana sewa keta apa pon..kenapa tak cakap awal2...?*geram*

mr.SA : hahaha..kan dah cakap hari sabtu

malam tu memang hilang ngantok! serius terkejut sangat2...
dengan memikirkan apa yang nak jadi esk...
esoknya 6.30pagi aku dah bangun!!
cari keta sewa macam nak gila...hehe
lastly alhamdulillah...dapat~
yelaa mana tak risau kalau takda keta....kalau ump terchenta aku nih duk
tengah2 bandar or setakat dua tiga tapak je pg kuantan takpa...
ni kalau nak menapak...tapak kasut pun nanti haus weyh!!
my mr. SA sampai malam tuh...aku dengan berbesar hatinya...
mengajak classmates aku pergi makan sekali sebab malu hik3..*poyo*
tak pernah jumpa lagi dekat UMP kn..
esoknya dia ajak pergi SECRET RECipe...

mr.SA : pilihlah nak kek mana..nak makan ape?
aku : wahhhh!!mimpi apa nih?hahaha..

mr.SA : saya datang ni sebab nak celebrate birthday awak in advance..hehe
sebabnya nanti 8november saya nak naik gunung..
aku : ermmm seriusly...thnx! =)
*really appreciate it sayang*
........................................
aku : mana hadiah??

mr.SA : hadiah tnggu nanti~

ooo..mentang2 aku kasi hadiah dia lambat nak balas dendam la tuh ekh... :P
















2 comments:

illionaire-galaxy said...

ecece~
ehem!!!!!!!!

Anonymous said...

Happy for u..^_^