Followers

here....

Wednesday, January 25, 2012

Bila dulu kau dah rasa habis2 move on..tetiba setahun lepas tu..kau tak rasa move on


assalamualaikum......
lamanyaa blog tersadai :P
padahal cuti dah seminggu lebih...^_^
mood cuti kali ni memang sehabis cutilah..cuti dari segala benda termasuk on9...
(on9 sekijap2 jee hee)
lagipun takda benda nak story mory...actually ada tapi kemalasan nak menulis tu..rasa berat sangat nak taip ..sory yar ^_^


lepas aku habis exam haritu rasanya aku mengalami satu penyakit
"bila dulu kau dah rasa habis2 move on..tetiba setahun lepas tu..kau tak rasa move on"
maybe aku sorang je kena penyakit nih...haha adoiii...sangat susah okay..rasa macam
baru putus cinta..T_T
tapi sekijap je..sebab now aku dah okay...
(rasanyalah..jangan setahun lagi jadi benda yang sama ..LOL)
banyak benda sekeliling buat aku rasa macam tuh...entahlah diri sendiri tak dapat mentafsir..
persoalan yang aku sendiri tidak punya jawapan...
dan ditakdirkan aku ternampak dia with someone...

happy for him actually :)
aku dan dia tak mungkin macam dulu..kenyataan tu memang aku terima 2tahun lepas...
tapi kadang2 terdetik kat hati aku...
setelah hampir 4 tahun...aku sekadar menerima keputusan dia buat tanpa aku berusaha sungguh-sungguh nak mempertahankan hubungan kami...
well aku punya alasan tersendiri...
"bila hati kau dah rasa taawar dengan segala benda,kau akan terima apa sahaja yang berlaku"
lepas hampir 2tahun..baru terfikirkan keputusan aku buat...
mungkin dulu aku sekadar nak lari dari masalah ni semua...
nak lari pada kata hati sendiri...nak lari dari hakikat..
tapi aku percaya..masa adalah ubat yang paling mujarab
itu yang aku perlukan...

"Take a second out to think about this: in your life you search and search for the right person for you. Every time you break up with someone you get one step closer to that person. You should look at moving on as getting closer to meeting the one"

p/s : kini aku juga punya bahu untuk bersandar tatkala aku bersedih
thnx..ilysm ^_^

No comments: