Followers

here....

Thursday, January 05, 2012

Redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah...


assalamualaikum.....selamat pagi!!^_^
5/1/2012... 2.13AM....
1st entry untuk tahun ni!!! yeahhhh!!!.....
over tauu..hehe...
aku bermula tahun ni dengan study week T.T...
dua paper dah lepas...alhamdullillah....lagi 4 paper..masyallah!sabar je lah...
rasa nak balik membuak2 je nih...hati dah sampai rumah rasanya....
takda apa nak cerita pun...hari ni hari rabu..WORDLESS WEDNESDAY..
tapi hari ni aku takmau la nak berwordless sangat kan...
just nak buat entry tak berfaedah nih haha *takda tujuan*

nak share something aku jumpa dekat facebook...

wish me luck okay!..
and gud luck yang tengah final tuh!!


p/s: kalau orang cakap redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah..
kini aku hanya mampu pasrah...
aku dah tak cukup kuat nak mempertahankannya
andai kata itu bukan hak aku..
insyallah suatu hari aku redha .....

No comments: