Followers

here....

Friday, October 08, 2010

be strong gurlz!!..


salam.........
entry ni aku tuju khas kepada sahabat2 aku yang sedang berduka!..
aku sebenarnya pun tak faham ape yang terjadi kt korang ek?...ada seorang membe aku cakap penyakit putus cinta ni berjangkit,eh ye ke?
tapi selama 2mggu ni dah berapa orang membe aku dah clash dan ada yang dah retak menanti belah kemudian berkecai!..pelik2..mybe teori membe ak tu btol la tu kn...heee
erm ak sebenarnya tak nak campur hal korang ..tetapi memandangkan korang sebagai sahabat yang paling aku sayang dalam dunia ni..aku tak suka korang bersedih!...aku tahu atas sebab ape korang clash..but be strong gurlz! jangan tunjuk yang kita ni lemah sangat...yaa cakap memang senang tapi nk buat tu payah...aku paham..aku dah merasai ok...sampai sekarang aku not 100% ok even dah hampir setahun aku clash...memang korang nampak aku happy kt luar tapi sapa yang tahu hati aku kan...nak tahu kenapa aku macam tu?sebabnya aku pikir sampai bila kita nak tunjukkan kesedihan kita..lama2 benda tu makan diri..ingat!korang masih ada family dan kawan2...jangan sebab seorang lelaki korang jatuh tersungkur!..
anggap dia bukan jodoh korang! jangan sedih2..maybe satu hari kita akn jumpa lelaki yang btol2 sayang dan hargai kita..even smpai sekarang aku masih ragu2 dengan kata2 ini..tapi wahai sahabatku..pujuklah hatimu...tak salah nak bersedih tapi biarlah berpada2...kuatkn hati jangan mudah lebur dengan kata2 lelaki...jangan biarkan seorang lelaki yang belum menjadi hakmu terus mengores hatimu itu!...


p/s : jat,ann,wani n others..be strong gurlz!..kita masih punya family dan kawan2!........




No comments: