Followers

here....

Saturday, October 30, 2010

briGed siSwa??!


what the fish of thiz briged siswa??! untuk kesekian kalinya buat aku bengang teramat sgt!!!aarggghhhhh!!!!!memang azab betol benda alah nih!...tapi pe benda briged siswa kan?..mestilah korang tak tahu melainkan korang ni pernah or study kt ump terchenta nih!..haha sebenarnya briged siswa ni salah satu subjek yang wajib student ump amek kalu nak graduate..selalunya stdent 1 year la amek so terpaksa la aku amek..1st time ak dengar macam bez la sebab ada 4 aktiviti ktorg wajib buat...perkhemahan,pbsm,kawad(ni yg xbez)!,ukjk!...


perkhemahan - awesom!...xtvt nih buat kt sg lembing..sangat bez...ktorg hiking 2bukit...nama bukit 2..oppss sory lupa la weyh!..pastu buat nite walk..sangat menyeramkan malam2 jalan dalam hutan..lalu depan rumah british yang kosong..so paham2 je la kan..ewww!...then mandi sungai..sangat seronok!

kawad - dengar sekali memang azab la kan sebab aku dah tinggalkan benda ni lama dah...tpi memandangkan ktorg dapat komander yang sangat sporting..so xtvt nih best..bukan sangat best yer!

ukjk - nama sebenarnya ujian kecergasan kebangsaan!..nih aku tak berapa suka....sangat penat!..penat menunggu orang yang in charge benda ni sangat xeffcient!...ada student pun datang lambat!..bukan saja aku penat berlari tapi aku penat menunggu...agaknya berbakul2 aku mengutuk orang hari tuh..astaga~

pbsm - xtvt nih paling2 aku bengang n bangang!..huh...banyak kali tunda smpai rosak plan aku macam2 ,dah lah inform lambat kalau tunda tuh..orang KO-Q memang xreti nak bagitahu awal2 ker hah?pelik aku...sampai yang ada nak balik rumah sendiri terpaksa batalkan sebab ada benda alah ni...last2 di batalkan...xke bengang?!minggu lepas aku tunggu dari pukul 8..pukul 9 lebih baru orang KO-Q dan orang pbsm tu datang??last2 aku diberitahu bukan group pada hari tuh..perghh! tahap kesabaran dah hampir maximum!...then minggu ni aku pergi pukul 8 lebih...still waiting...last2 batal....!!pastu ktorg diberi asgment untuk buat...aaa??stdy week kot...gila ke apa?...then ktorg terpaksa kawad lg?...memang aku sumpah seranah la jawabnya..astaga~

p/s : entri nih hanya berkongsi perasaan ketidakpuasan hati aku shaja...harap maklum!

2 comments:

Saworita Agidustor said...

bahaya2..sekadar pesanan..jangan mengata org2 ump sbb mungkin ada mata2 yg sedang melihat..harap maklum..sekian..

LaDy_aFieFa said...

mengata ke nih?hehe..
ok2 anyway thnx sbb igtkn...:)