Followers

here....

Sunday, October 24, 2010

congratz "kawan"

kawan itu pernah menjadi salah seorang kawan yang "istimewa". Maaf aku pinta kerna aku menjauhi diri darimu.Aku berbuat demikian kerana tak nak melukai sesiapa terutamanya hati ini dan aku juga sayangkan persahabatan kita dan dia.
walaupun aku ada berkecil hati dengan kalian tapi aku tak mahu kita bermusuhan.Cukuplah sekadar aku menjadi pemerhati dari jauh keakraban kalian.Terima kasih untuk kenangan itu walaupun untuk seketika.
setelah beberapa lama aku memerhati dan men'stalker' facebok kawan itu...akhirnya aku tahu yang kawan itu sedang berbahagia...tahniah aku ucapkan even aku agak kecil hati kerana kawan itu tak menepati janjinya..... semoga lepas ini awak berbahagia.Maaf juga kerana tak dapat menepati janji saya pada awak~...



No comments: