Followers

here....

Saturday, October 23, 2010

entri ke 8!....

petang semua!...
asal tajuk aku macam tu?..haha..
sebenarnya kalau perasan selama aku berblogging nie entri paling banyak aku buat 7 je!..ciput kn...kalau nak dibandingkan dengan blogger yang lain tu!...tapi utk bulan ni ini entri aku yang ke 8!...dah maju sikit la kan...hope lepas ni lagi bertambah2..macam blog kak fida aishah..adifstory!..tiap hari dia menulis,kadang2 sampai 3 4 entri satu hari sebabnya she loves writting so much!...ok berbalik kepada entri ke 8 aku nih...sebenarnya aku suka no 8 nih...sebab? entahlah nampak macam lawa je kot..logik?lu pikirla sendiri. :)
lagipun bufday aku 8hb...so aku patut suka tarikh nih..haha mengarut!...kalau tak salah aku jugak no 8 bagi chinese bermaksud "ong" means ada tuah la!...nih sekadar pengetahuan aku la..rasanya yang lain pun tahu kan benda nih...ok lah setakat nih je aku nak membebel...sebenarnya otak aku blank nk tulis apa...tapi hati meronta nak menulis..wee~


*untuk suka sesuatu kita tak perlukan 100 even 1000 reasons kn....

p/s : motif sebenar : igt bufday ak 8/11 nih!....hahaha anyway korang suka no berapa?


No comments: