Followers

here....

Monday, October 04, 2010

KENAPA??....

salam...
setelah sekian lama aku mendiamkan diri akhirnya aku muncul kembali!...helo malaysia!...kihkih
sebenarnya aku xmenghilangkn diri dari dunia berblogging ni pun..cuma aku senyap seketika..untuk memberi peluang kepada diri memikirkan kembali kenapa ak berblogging?..why?
sebenarnya ak pun xtahu...dulu mybe untuk suka2...tengok orang lain ada blog so ak pun tergerak hati nak buat blog...boleh plak macam tu kn?...pe la aku ni..hihi...
then satu hari yang sangat2 membosankan aku pun tergerak hati nak berblogwalking nih...
bersiar-siar la aku pada hari itu...baru ak sedar yang hobi baru aku ni sangat2 menarik! i like!...
ada sesetengah blog tu bukan sekadar cakap2 kosong tetapi penuh dengan makna tersirat...yang boleh membuatkan aku terfikir kembali kenapa aku menulis blog?sekadar suka2 atau atas tujuan tertentu?biar la jawapan itu hanya pada aku....

p/s : kenapa korang tulis blog yer?...




2 comments:

diana eliza said...

sebab hobi kowt....
nk kongsi apa yg kita tau...
mybe~

LaDy_aFieFa said...

mybe?
anda pon xpasti..haha