Followers

here....

Tuesday, May 17, 2011

Dah cuti tak mau balik pulakk!!

salaamm...
17/5/2011 ... 1630
walaupun dah habis exam....aku masih kat UMP lagi! !!
ya allah sayangnya kt UMP sampai tak mau balik...
sayang la sangat kan *tangan ke bahu mata ke atas* haha

aarghhhh!!!
jiwa meronta beb nak balik!! huhuhu
tapi apakan daya...
aku masih ada kelas utk shortsem...
(padan muka aku sapa suruh apply!!)
bukan apa memandangkan cuti 4 bulan
kalau duduk dekat rumah confirm!!
aku menternak lemak macam aku pernah cakap sebelum ni kan?
so aku pun apply la...sebab shortsem ni sat ja dalam sebulan lebih
dah nama pun shortsem hihi
kira bole lah baiki grade2 yang tak elok dipandang tuh kan??
sebab UMP ni sistem dia boleh baiki grade...
tapi kalau dapat A gemok2 tuh... tak boleh la..
kalau nak baiki jugak korang memang sewel!! muahaha...

kalau shortsem nih paham2 la kan...kelas 3kali seminggu
lepas tu 2jam lak sehari...

3x2 = 6jam
24x7= 168jam
168-8 = 161jam aku free!!

kalau aku poket aku tebal.. memang tiap2 minggu aku balik kedah
tapi memandangkan tiket pergi balik
KUANTAN- ALOR STAR = RM120!
adeh parah kalau nak balik tiap2 minggu weyh!!...
ada sapa2 x nak tumpangkan aku jet dia sendiri ka? haha

so aku join la aktiviti U
bila dah join...sibuk pulak sampai aku rasa
lepas aku habis shortsem pun belum tentu aku boleh balik rumah..
Waaaaa!!! T_T nak balik...

p/s : aku baru balik meeting..aku ada program 2 Julai..
sepatutnya masa tuh dah habis shortsem kot....huhu


No comments: