Followers

here....

Monday, May 30, 2011

Executive ker?? memang MELAMPAU....

salam..
errrr~
1st thing nak minta maaf sesangat sebab lama gila tak update blog
ada jugak orang tanya ekh post baru even blog cikai macam aku ni? haha
terima kasih atas keprihatinan anda2 itu.... wee~

actually minggu lepas aku ada kem
err bukan kem yang memerlukan kekuatan fizikal segala bagai tuh....
ni kem guna otak lebih yer~
kem ni lebih kepada cara kita nak belajar pasal
event and bussiness management!!
belajar menjadi mata duitan!!!!wwoohaaaa!!
*two thumbs up for organizer which was MPP...

kem ini bertujuan( mesti cikgu bm aku berbangga nih)
kem ni actually utk sketeriat or nama lebih glemer EXECUTIVE yang akan menguruskan exponconvo UMP nanti.....
*terCAPS LOCK pulak executive tu haha..
.saja2 je nak berlagak ngan korang haha
bila lagi nak pegang post tu kan..lambat lagi nak kerja...bia la aku perasan sikit...ok poyo!
expoconvo tu kira macAM karnival masa convo bulan 9 nanti
alaaa U korang mesti ada jugak kan...*mengaku cepat!
aku actually (berapa kali actually dah kan)...
terlibat dengan satu event PERTANDINGAN INOVASI & REKA CIPTA
masa bulan 9 jugak....memandangkan team exponconvo tak cukup sketeriat..
so ada unit2 yang join sekali lexponconvo untuk memudahkan kerja....
yang paling2 tak bole blah..aku UNIT PROTOKOL...hohohoho
1st time aku tau...what the fish!!!!hidup aku pun xpernah nak berprotokolkan??
giloooo...mati kering aku weyh!! adehh
jemputan VVIP..perasmian..penutup..bla...bla...semua unit protokol kena arrange..huhu
kita tengoklah nanti hasilnya bulan 9 nanti kannnn...
so bermakna gerak kerja sepanjang cuti ni...
n
AKU TAK BOLEH BALIK SAMPAI BULAN 7!! T_T
amek hang nak sangat join kan..sobs..sobs...

penat la nak membebel...meh tengok gambaq hee


TAG~


barisan MT~

unit protokol ( aku nampalk gemokk..adoii)


cari la aku...haha

balik2 je dah start meeting..sobs..sobs..

p/s : tanggungjawab tetap tanggungjawab walau seberat mana pun kan??




No comments: