Followers

here....

Thursday, May 12, 2011

akhirnya...err~

salam semua!!!
rindu u ollzz taw* sila baca dengan nada yang gedix!
hehe
lalallalalallalalalala~
rasa macam nak taip entry hari ni dengan lalalalala~
sampai habis..muleh? hehe
bukan apa hari ni bukan setakat bibir tersenyum
hati pun nak tersenyum hehe
bukan jatuh cinta lah!!
tapi
EXAM DAH HABIS!!! YEAYYY!!
finally
setelah lama aku menunggu........

sekarang aku boleh on9 dengan tenang..
nak jadi blogger fulltime(masa cuti ni la) bole?
hehe..
tapi tu la...
yang sedihnyaa....
TAK BOLEH BALIK RUMAH LAGIII!!!
sebab
aku kan sayang gila kat UMP nih..muahaha
tak adalah...aku ada join aktiviti...
sampai bulan 7..
n
ambil short sem... sobs..sobs..nak balik kedah... :(

nasib baik cuti 4bulan
kalau duk rumah pun..
dengan yakin dan nyata
confirm!!!!
aku menternak lemak punya~
sebab tu aku nak join aktiviti U...
terpaksalah berkorban tak balik rumah...
takpalah bila lagi nak ada pengalaman macam2 kan???

p/s : psstt..psstt!!...rasa macam nak g jalan2 sebelum balik rumah laa...





1 comment:

nureenina said...

hai dak kmp.. :)