Followers

here....

Monday, December 13, 2010

facebook


salam semua....
lama bebenor rasanya aku tak update blog nih...nak kata sibuk,tak da lah pulak...aishh
sebenarnya bukan aku melenyapkan diri dari dunia berblogging nih...tapi aku jalan2...berblogwalking..hobi terbaru aku hehe...
entri hari nih again pasal facebook!...
bukan apa aku tahu ramai yang merungut pasal layout fb baru nih yang nampak serabot!...tapi ada jugaklah yang suka,citarasa masing-masing la kan...tapi aku tetap tak suka! biarlah orang nak cakap aku ketinggalan ke apa..yang penting tuh
fb aku BUKAN fb korang! haha
ada 3 benda aku tak suka pasal layout baru nih

  • photo yang semak lagi menyerabotkan...
aku tak suka yang photo yang terletak kat atas tuh huhu itu yang paling serabot!..dah lah photo yang orang lain tag kita,kalau yang ditag tuh photo yang cantik2 ok fine maybe aku boleh pertimbangkan,ni tak! photo yang ditag tuh kadang2 entah apa2...jual macam2..so secara tak langsung korang dah mempromosikan barang tuh semua sebab keluar kt atas profile korang kan...terpaksa mintak royalti pulak lepas nih kt diorang haha

  • you & bla..bla...
what the fish is thiz! ok tahulah fb nih nak bagi tahu kita pasal persamaan kita & bla..bla.
konsep yang sama dengan common friends kan..tapi ni lagi advance sebab photo pun ada
Oleh sebab itu benda nih lagi menyerabotkan layout tuh!

  • friends list
yang nih aku boleh terima lagi sebab dia kat sebelah macam side bar..nampak kemas sikit
tapi aku tetap kureng berminat .


tapi facebook nih sangat "pandai"! untuk orang degil macam aku nih,yang masih stick dengan layout lama...nah ambik kau! dia tolong tukar sendiri cisss......
walaupun dia tak tukar totally layout baru tapi benda macam nih lagi mengurangkan privacy,
stalker2 di luar sana sukalah!..haha



p/s : kawan aku cakap kalau nak privacy tak payah lah berfb!...hee





5 comments:

illionaire-galaxy said...

dan profile aku pon kluaQ kt blog ang...
hahahhahaaa

LaDy_aFieFa said...

haha ok sy mnx kebenatan...jgn saman~

Kei Hiroki said...

'diana eliza'..kah2..profile tu jgk yg trpilih jd sampel..haha

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

x suka prfile baru fb kan..
serabut bebenorr..!!
haha

LaDy_aFieFa said...

asy: bia la dy glemer skit..ha3
is: taw xpa...srabot bebenor...ha3