Followers

here....

Wednesday, December 15, 2010

iklan yang tak ada kt malaysia!

salam semua....
tak ada intro..aku malas!haha
entry kali nih aku nak kongsi pasal iklan2 yang tak ada kt malaysia..n aku rasa patut ada kt malaysia!

untuk perokok tegar!!


  • aku rasa kalau praktikkan cara nih sangat bagus...cuba bayangkan kalau korang nak hisap rokok tetiba ramai2 datang baca yasin depan korang..confirm lepas tuh 2 3 kali berfikir kalau nak merokok depan orang ramai haha

untuk lelaki

  • iklan nih untuk lelaki2 or pria2 diluar sana...yang kaki gaming, stalker or hacker tuh haha

untuk muslimah


  • untuk perempuan2 yang kaki shopping tuh...eh aku ok?ok terasa sendiri hehe...tapi kalau korang nak g solat tuh ajak2 la sama kawan2 tuh, jangan g sorang jer~
untuk yang suka merempit!


  • ayat last skali aku suka " in real life there's is no time to think"
ok tak ada penutup hari nih!

p/s : tepuk dada tanyalah selera anda yar~

1 comment:

Cheyah said...

terbaik!!!
" in real life there's is no time to think"