Followers

here....

Saturday, December 04, 2010

untuk teman disekelilingku...



salam semua...

aku tak sedih tapi aku jugak tak gembira!...kenapa? entahlah aku sendiri tak mampu menjelaskannya...yang pasti aku kini hanya ingin berbicara dengan kalian di depan lappy...cukuplah sekadar tulisan..tak perlu bersuara~

entri kali nih aku nak tujukan khas buat manusia yang berada disekelilingku...yang memahami dan mengembirakan aku..mahupun yang menyakitiku........

UNTUK RAHMADIANA

cik nih bestfriend aku...kami nih satu kelas dari darjah 1 sampai tingkatan 5!......lama gila kan?..nak buat macam mana jodoh kuat...have strong bond between us...haha...cik ni masih single!


Terima kasih awak kerana sanggup menggila bersama saya...terima kasih kerana sentiasa menyokong sahabatmu ini...harap jodoh antara kita sentiasa kuat...hahaha

UNTUK SOLEHAN NABILAH :
cik nih pulak aku kenal dari sekolah rendah jugak...tapi bila sekolah menengah dia sekolah lain tapi macam mana jauh pun kami tetap contact sampai sekarang..cun kan?maaf suda berpunya nih..sila cuba lain tahun..hehehe

Walaupun kita jauh awak sentiasa ada di ingatan saya...terima kasih atas berbagai tips yang awak berikan itu..saya akan ingat!..hehe rindu awak~

UNTUK SITI HAJAR :

cik nih aku kenal masa sekolah menengah..jiran sebelah nih..hehe ni pakar cinta aku...sangat berpengalaman dalam benda2 macam tuh..tapi hanya mencari ustaz2 nih..alhamdulillah..tapi sekarang cik ni single lagi~


Terima kasih atas kesanggupan awak memberikan saya mata dan telinga ketika saya putus cinta dulu..terima kasih atas nasihat2 cinta awak itu walaupun ada yang tak boleh dipakai langsung..haha teruskanlah menasihati sahabatmu ini yar~

UNTUK NOR HUWAIDA :

cik nih aku kenal masa sekolah menengah..sangat baik...ni minah jiwang..layan novel...haha...aku pun join la kan..ahakz..tapi paling pandai maen boling!jelez..huhu single ke x? aku pun tak pasti..hehe


Terima kasih kerana sama2 berjiwang bersama saya..haha terima kasih sebab ajar saya main boling walaupun sampai sekarang saya masih kalah..heee

UNTUK NUR HAZWANI :

cik ni aku kenal masa sekolah menengah juga..nampak ja lembut tapi walaweyh kadet polis tuh..tapi sekarang bakal cikgu..hehe ni pun tak pasti sama ada berpunya ke belum..


Terima kasih kerana ajar saya add maths dulu..hehe..saya akan ingat semuanya...agknya lah...:p

UNTUK 2 JEJAKA YANG SEMPOI! :> Syed & Akmal

pakcik 2 orang ni yang buat aku hepi ..wee~ aku kenal masa sekolah rendah lagi tapi seingat aku dulu tak adalah rapat pun,bercakap pun jarang tapi sekarang haaa amek kau semua nak cakap,tak ada orang pulak nk dengar. Ktorang rapat pun masa planning reunion haritu,bermulanya di fb then sampai sekarang lah.Kalau cuti sem je hidup aku tak lengkap kalau tak jumpa pakcik2 nih..chewah haha.Masih single lagi ni aku sangat2 pasti! So kalau berminat bolehla bagitau aku ye!haha ok syed n akmal aku nak mintak royalti sebab iklankan korang kat sini!



Terima kasih kerana sudi melepak bersama saya haha nanti bolelah tengok wayang n main boling lg!

UNTUK FATIMAH ALIAA

cik ni aku kenal masa sekolah menengah..sangat baik...masih single lagi nih wee~

Terima kasih untuk segalanya..saya harap awak tabah,mungkin ada orang yang terbaik untuk awak.

UNTUK SA :
Terima kasih kerana sabar dengan kerenah saya..walaupun begitu saya perlukan kepastian atas semua yang berlaku, hidup saya bukan untuk tertanya2...untuk pengetahuan awak juga hidup saya hanya untuk orang yang sayang dan pandai menghargai saya...bukan sekadar suka..kesabaran saya juga tidak seberapa...dan saya juga tak berhak menghalang atau memaksa perasaan seseorang itu ...perjalanan kita pun masih jauh lagi...saya tak mengharapkan apa2..cukuplah menjadi teman baik sekiranya kalau setakat itu sahaja yang mampu..saya juga tidak menolak menjadi lebih dari itu sekiranya ditakdirkan..siapa saya untuk menghalang takdir tapi saya harap berpeganglah kepada janji awak dengan si dia..saya tak mahu mengambil hak orang lain kerana saya pernah merasai hak saya diambil orang...harap awak memahami~

UNTUK SESEORANG :

Terima kasih atas segalanya .Walaupun dalam masa yang singkat saya amat hargai semua kenangan itu..terima kasih untuk burger dan air yang awak sanggup hantar pkul 12mlm..temankan saya makan...saya akan ingat sampai bila2 sebab awak orang pertama yang buat saya rasa dihargai sangat2...walaupun sekadar burger saya tetap rasa romantik!..hehe...
walaupun kini kita semakin jauh saya tetap rindu awak,walaupun saya terluka saya tetap ingat awk... mungkin satu hari nanti kita dapat bergelak ketawa seperti satu waktu itu tapi saya harap bukan sekarang....maafkan saya kalau awak terasa saya menjauhkan diri tapi saya terpaksa.....apa yang menjadi rahsia kita berdua,saya harap hanya kita berdua yang tetap tahu sehingga nafas yang terakhir..

entry ini aku tulis ikhlas dari hati aku..chewah hehe buat teman yang tiada di sini jangan kecik hati nanti aku buat lagi yer~ tak kan semua nak masuk sini confirm2 entry ni jadi berkilo2meter..maunya dari pahang sampai kedah! aku sayang korang semua..TERIMA KASIH sebab sudi jadi kawan aku!

p/s : entry ni aku mengambil masa yang sangat2 panjang atas sebab2 tertentu..hee

2 comments:

illionaire-galaxy said...

okey..TERHARUNYA~
makacih sbb jd org 1st...
hahahhahaa..
bajet giler kn

LaDy_aFieFa said...

aaaaa....tteettt prasan haha