Followers

here....

Friday, December 03, 2010

kenapa tidak yang pertama??

salam semua....
hukhuk..blog spa nih berhabuk gila!..hahhaa...terus tak nak mengaku tuan punya blog nih~
aku rasa 2 minggu jugak tak bersiar-siar kt sni...sbabnya aku tak nak on9 atas sebab2 tertentu dalam erti kata lain aku pergi membawa diri..chewah..haha...
ok2 fullstop! tak payah la introduction panjang2 kn....
berbalik kepada tajuk entri kali nih...yeah kenapa tidak yang pertama?kenapa?why?..jawapannya ialah
....................................................................................
..............................................................
............................................
....................
.........
.....


aku dapat award yang kedua!!!!!!!!!!!!!!!!!!..yeahhhhhhhhhhh...sukaaa sgt2....hihi...





award kali nih dari cik diniey !!!
so kalu dapat award tuh mestilah kena berkerja skit kn..haha

nickname saya :-

mostly orang pnggil fifa tapi actually banyak nickname aku..hehe
fif,afi,fa

ucapan untuk pemberi award ini :-

thnx a lot to diniey!!!really appreciate it...hihi
nt bg lar...(dengan muka xmalu nih)!..haha

6 fav singer/group/artist yang kamu minat:-

maher zain(love his songs so much)
intan nuraini
fynn jamal
ana rafalli
rossa
weslife( a long time ago..haha)

tag award kepada 10 orang blogger/follower :-

cik rahmadiana
incik aiman
cik razliyanaazzli
cik hunnybunny
cik rose


anyway thanx a lot!..kepada yang ditag tuh..buatlah kerja anda pula...hehee

p/s : tajuk entri ni xda kaitan pun dengan content...hahaha









No comments: