Followers

here....

Monday, December 27, 2010

Cuti2 malaysia ...(PART 1)


salam......

wah rindunyaaa lama tak membebel kat sini...korang rindu aku tak?mesti rindukan..ok aku perasan!haha
sebenarnya seminggu aku cuti2 malaysia...dan secara tidak langsung
berehat sebentar dari dunia maya ini..chewah!bukan tak rindu tapi tu lah sesekali tu WE NEED SOME SPACE kan?...
so selepas aku jejalan..aku nak bawak korang pulak jalan2....jum....

ni lah 1st tempat yang aku pergi..sebenarnya tujuan datang sini...aku nak melawat paksu aku yang accident...sambil2 tu jalan2 la kan..hehe ada sapa2 orang muar x?

memandangkan agak lama aku disitu dan kedudukan geografi melaka yang agak dekat dengan muar,aku pun p la jejalan dengan orang tersayang~


ni aku snap masa aku otw ke melaka~


ni lah orang tersayang aku..hehe...


pakcik hensem ni aku jumpa kat dalam Kota A'famosa(betul ke cmni eja) hihi...
dia jual souvenir..tapi pandai spekang beb!cayalah pakcik...
bukan setakat dia, dalam aku jalan2 sambil aku memerhati mereka2 ini..
kebanyakan boleh cakap banyak bahasa...maybe sebab ramai pelancong yang datang kut..
sebab tu la lama2 pandai cakap..
pratice makes perfect kn?

adeh tingginya nak naik~

ok aku dah berada di atas! serius weyh penat...kurang stamina hehe


lepas aku turun aku ternampk benda nih? Qabil Ambak kah?haha
ni polis pelancong lah..tempat korang ada ker?tempat aku tak ada..
kalu korang duk melaka memang la ada...hehe
bila aku nak snap je terus abang polis ni peace..
walaweyh cayalah abang polis!haha

then setelah penat berjalan2..kembali ke muar balik~

p/s : tunggu sambungannya~ hehe






No comments: