Followers

here....

Wednesday, December 15, 2010

Hari aku membebel...

salam semua...
entri kali nih ok seriusly tak ada tujuan langsung! apabila 2 hari lepas aku sakit tekak menyebabkan aku kurang bersuara..aku dah menjimatkan air liur aku untuk 2 hari ..ok yang ni mengarut!

sebenarnya malam nih aku boring tahap gaban,otak dah block untuk buat apa2 setelah berjam2 aku berblogwalking tadi,aku perlu berehat sebentar bersama kitkat tp aku takda kitkat sekarang ..

entah apa mood aku sekarang tapi apa aku rasa aku nak membebel..no point!
nak membebel kt fb macam tak sesuai sangat la plak , tak kan nak buat status panjang berjela2 macam buat karangan SPM dolu2...so terpaksa la aku membebel kat sini..dan ini menunjukkan bahawa berblogging lagi best daripada berfacebooking kan? cepat korang angguk jugak!haha

ok terima kasih kerana sudi mendengar aku membebel..eh melihatlah hehe

p/s : cuba korang kira berapa perkataan membebel yang aku tulis dalam entri versi membebel aku nih! selamat mengiraaaaaa.......
p/s/s : masa aku blogwalking tadi aku masih tertanya dimana zack zukhairi berada yar?asal menghilangkan diri....
p/s/s/s : aku tabik springlah kat zack nih even dah berbulan2 xupdate entri fuhh followers tetap meningkat...traffic jem!....hehe
p/s/s/s/s : terbukti x entri kali nih aku membebel?




No comments: