Followers

here....

Tuesday, April 19, 2011

BF..........f saya

salam readers!!!
eh ada ka orang baca blog yg jarang update nih?? ok perasan! ngee~
actually entry nih nak cita skit psal aku balik kedah!!!
tau dak cheq balik kedah setelah 3 bln jugak la tak balik...
tapi skang cheq kt pahang dah..sobs..sobs..
meh nk cita sikit..plan yg sebenaqnya nak balik hari rabu

TAPI!!!
tetiba lecturer nak buat quiz lak... :(
xpa2 balik khamis malam sampai jumaat pagi...
kejadian dalam bus yang agak meloyakan tekak aku
nanti next entry kita cita okie? hee
memandangkan aku balik time xcuti so
member2 aku sapa ja ada? jwbnya xdak sapa..!! T_T
tapi atas keprihatinan seorang jejaka terhadap seorang gadis
yang nk balik enjoy sat kt umh ..ehem2..
yang dekat2 dengan aloq staq la kan....
dia balik okie ! *terima kasih *

so kami pun bertemu janji hari sabtu :)
sat nak promote muka dia haha


*rambut baru tuh...hihi

actually dia nih bff aku lah...bkn bf ok??
kami kenal dari darjah 1...
start rapat masa reunion aritu
masa tu aku pengarah program
so dia dan incik akmal
banyak tolong aku dan cik diana..
start dari situ....balik cuti ja mesti roger2 lah..
memandangkan kami 4 orang...cam couple2 la plak kan??
tapi bukan lah! tak caya tanya mama aku hihi
ORANG CAKAP KALAU PEREMPUAN DENGAN LELAKI
MUSTAHIL JADI KAWAN BAIK KAn MESTI NAK ADA FEELING2 JUGAK NANTI?
*tak setuju*
salahkah kalau kawan baik kita berlainan jantina??walaupun berkawan baik mestilah kena ada batas2 jugak kn?
actually benda nih terpulang pada diri sendiri..
nawaitu kita berkawan tu atas sebab apa kan..
kawan tuh biarlah kawan dalam erti kata yang sebenar..
contohnya kalau dari mula dah niat kita suka kt dia
kononnya dari kawan akan memudahkan langkah untuk ke peringkat seterusnya
memanglah nanti satu hari feeling2 tuh muncul jgk..
tapi kalu kita ikhlas nak bersahabat baik insyallah Allah menolong kita...
so dalam berkawan nih tak kiralah sama or berlainan jantina
pikirlah atas dasar apa kita bersahabat..
jangan terkejut sebab sekarang nih sama2 jantina pun boleh jadi lebih pada kawan kan??




p/s : kadang2 kawan berlainan jantina nih lebih mudah kita berbicara..
p/s/s : entry khas untuk cik diana!! jangan jeles aku balik dulu amik oxigen a.staq...
bawak bekal nak exam hehehehe






No comments: