Followers

here....

Sunday, January 02, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

salam semua...
rasanya belum terlambat kut aku nak ucap selamat tahun baru 2011 kat korang semua kan...maaf lambat ..biasalah masalah tenikal yang tidak boleg dielakkan.Itu juga menjadi sebab kenapa aku lama tak update blog.Satu perkataan yang aku dapat gambarkan iaitu RINDU wee~
tahun nih lah aku rasa aku sambut tahun baru dengan suasana sedih sebab tengah menghitung jam nak balik Pahang!...kini aku berada dipahang ..adeh perasaan yang sangat2 tak best! yola cuti kan dah lama dengan result yang tak berapa nak gemilang dan terbilang lagi lah malas..adoii
tapi nak macam mana kita bukannya siapa2 nak menahan sesuatu itu dari berlaku..yang terjadi sudah pun terjadi kan..tabahkan hati ye cik afifa halim :)

  • biarlah yang berlaku ditahun 2010 menjadi pengajaran kepada kita semua
  • jalani kehidupan pada tahun 2011 dengan lebih baik
  • semoga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik 2011 ini kerana itu yang penting...amin
p/s : sekadar entry untuk tahun baru.tanpa gambar kerana kehilangan mood untuk bersuka ria~

No comments: