Followers

here....

Tuesday, February 08, 2011

CONTEST : Aku,Dia & Vintage

salam
sori la sebab entry kali ni untuk contest jugak hihi
bukan apa dah banyak kali cik kak sorang ni tag
tapi jarang2 aku join
sibuk sikit...eh sibuk banyak laaaa......haha
kali ni untuk contest Aku,Dia & Vintage aku join
untuk contest ni seberapa banyak gambar pun boleh kalau nak letak
tapi nanti kesian pulak organizer dia yang baru saja follow blog aku...
(terima kasih...hihi)
so aku nak letak satu gambar la...

gambar asal~

gambar orang tersayang~ hee(edited)

kawan2 yang nak di tag~
special punya...
KAMI BLOGGER UTAGHA..
aku tag semua lah...hahaha

terima kasih~


2 comments:

kamarukom said...

tenkiu 4 joining my contest!! ;)
gmbr parents! nice one :)
gudlak ye ^o^

LaDy_aFieFa said...

thnx!...
nk camera tu! haha