Followers

here....

Thursday, February 03, 2011

kenapa sesetengah lelaki kacak, suara tak sekacak muka??


salam...
sebelum aku nak tulis dengan lebih lanjut...
lelaki dekat luar sana or yang membaca nih..jangan marah ekh...
ni sekadar pandangan/penyataan dan hasil pemerhatiaan aku selama ni..chewah! hehe
melalui pemerhatiaan aku la kan...
wooww!! hensemnya mamat ni..boleh tahan..
*ehem2 gatal lak!

gambar ni tak ada kaitan dengan entry nih..suara dia sangat romantik! haha


ok aku dapat bayangkan suara dia..
perghhh! mesti romantik+ suara kejantanan sikit..
macho habis laaa...memang cair la kalau dengar~
TAPIII!!
bila dah berpeluang dengar suara dia..
gulppp!* telan air liur ni...
bukan pa..terkejut hihi
suara kadang2 tu macam aww~( paham2 sendiri la yer)...
ada macam budak2..suara halus..n macam2 lagi laa...
tak perlu la nak mention nama siapa2 kat sini...
aku rasa ada yang setuju..betul tak ?
aku tak kata la semua lelaki kacak suara macam tu..
ada jugak suara macho habis!...
cair waa cakap sama lu!haha

p/s : setiap manusia yang ada kelebihan pasti ada kekurangannya kan?


1 comment:

iLa suHaiLa said...

stju!
da lame perhatikan sal nie..
suare xsame dgn muke..m__m