Followers

here....

Saturday, February 19, 2011

SEGMEN 2 DALAM 1 : KHAS BUAT BLOG PUNYA FOLLOWER...


assalam...
wahh banyak hari tak update blog..maaf
bukan apa minggu ni memang buatkan aku jatuh terduduklah
sebab penuh dengan kuiz dan test!!
minggu depan ada lagi..aduiii....
ni pun curi2 masa nak update blog...
entry kali nih aku nak join segmen abang ben
dah lama tak join nih...
ada satu segmen tu ingat nak join tapi tak berkesempatan lak
jom tengok segmen apa aku nak join!
......................................................
.......................................

segmen nih ada dua kategori...
aku nak join KATEGORI 1
sebab follower aku baru 90!
anyway thanx to my FOLLOWERS!
sayang korang..........



p/s : doakan aku untuk test minggu depan...amin

2 comments:

Udin said...

hye.. dtg singgah dari blog BA.. ;D

Biey said...

terjah dari belog abang ben..