Followers

here....

Sunday, February 06, 2011

HIM........make me smile....

salam..
ketika entry ni ditulis,aku sudah pun berada ni
UMP terchenta!!...
wwaaaa!!! nak cuti lagi..huhu...
tapi nak buat lagu mana( macam mana)...
lagu mana tu utagha yang selalu cakap...
tak pa biaq cheq translate..
stg hampa tak paham..
*stg tu bukan sotong! sat lagi(sebentar lagi) ok?
bukan pa..dulu kawan aku stg tu dia ingat sotong..hehe
ok sudah! aku dah mula mengarut...
HIM?! siapakah? ehem2....
orang tersayang?!
dia nih lah yang buat aku tersenyum disaat2
aku masih bersedih a.k.a homesick T_T
besa laaa baru2 sampai...mood pun sedih
macam cuaca kat gambang nih mendung jaa
memahami hati aku betol...huhu
tapi DIA berjaya buatkan mood aku ceria..yehaaa!!
dulu aku tak pandang pun dia...dan tak mau pun kenal..
tapi sekarang apabila aku mula mengenali dia..
aku sudah jatuh suka belum jatuh cinta lagi la...haha
*thnx awak menceriakan hidup saya*
nak tahu siapa DIA??!!
alaaa tak mau cakap la..nanti kantoi ..
ermmm tapii tak bole jugak pendam lama2..
rasa macam nak berkongsi kegembiraan dengan semua...
ok2 aku bagitau...
DIA adalah...

.................................................................................................................
......................................................................
...................................
..........

ANWARHADI!!! hahaa
gimik ja lebih atas tu..hehe
tapi serius beb..
kt SB ramai kut duk cakap pasal mamat nih...
aku pun macam pelik sapalah mamat ni kn??
artis ka? bukan..aku tak pernah dengaq pun
tapi masa tu aku tak da hati pun nak buka apa2 pasal dia nih...
tapi
harini tak tau la macam mana boleh tergerak hati nak tengok
vlog and page budak nih...
ok gelak sorang2..haha
kekreatifan dia agak terserlah...
ada identiti sendiri kan...
mungkinkah lepas nih vlog lagi popular dari blog??
aku? errmmm malu laaa kalau nak buat vlog...hihi
tapi tak mustahil kalau vlog lagi popular
aku nak merasa jugakk...
oopppssss! bukan gila glemer hahaha

p/s : aku bangga sebab dia orang utagha jugak!!!!
so sapa2 nak kenal dia cari kat utube..hihi

No comments: