Followers

here....

Friday, January 14, 2011

"APAKAH DOSAKU?"

Salam..
setelah sibuk berblogwalking untuk segmen anjuran abg ben
akhirnya aku ingin berehat sebentar...
yela blog pun perlu diupdate jugakkan....
berbalik kepada tajuk entri ini " apakah dosaku"?
sebenarnya baru2 ni kat UMP terchenta aku ni dianjurkan
satu malam puisi dinamakan
MALAM PUISI RIONG UMP....



Malam puisi ni membawa mesej keinsafan
berhubung dengan gejala pembuangan bayi...
tetiba blog aku dah jadi macam karangan spm..hehe

1st impression aku untuk program ni adalah sure boring!
yelaa mana taknya malam puisi tuh..
aku nih mana reti bahasa2 puisi ni....adoiii
tapi
yelaa nama pun student UMP pergilah bagi sokongankan..baik x aku?haha



program ni korang tau tak sapa pengacara? mestilah x...hehe
ahmad fetri yahya yang pengacara MHI tu!...
fuhhh...riuh rendah kompleks bila dia keluar....


orang pertama malam tu yang baca puisi NC aku lah kan..
then adalah ramai lagi yang aku tak berapa kenal...
tapi
sangat bez diorang berpuisi!..

malam tu yang sangat mencuri tumpuan ialah
Taheera,Fynn Jamal,Imam muda Asyraf dan
RAMLI SARIP!!!!!!!!



suara Taheera yang sangat sedap didengar...lagu puisi yang sangat best..
taheera ni aku tak berapa kenal sangat..ada sesiapa kenal dia x?nak tahu jugak lagu2 dia..

ni taheera..aku pun tak kenal..hehe


Fynn Jamal yang sangat slumber atas pentas...sangat spontan dan santai!
akhirnya di malam puisi riong aku dapat jumpa fynn jamal!!
aku sangat suka lagu2 dia...siapa tak kenal dia?
andaa loserrrr....haha
tak ada la macam tu kan
tapi aku syorkan korang dengar music dia!....
tak kenal maka tak cinta

akhirnya orang yang ditunggu2 muncul..
eh tunggu ker?hehe
Ramli Sarip dengan persembahan yang buatkan
aku yang tak pernah minat dia...
jadi teruja! haha...
Kesimpulannya malam puisi riong ni
sangat enjoy!
rugi sapa tak join!

kat bawah ni aku tinggalkan korang dengan dua buah video fynn jamal...






p/s : kawen ni senang dan mudah saja!...

4 comments:

APi said...

syahdu..^^

LaDy_aFieFa said...

yup....
eh dak ump jgk ker

JuanYuan said...

ok..ta kenal fynn jamal T__T

LaDy_aFieFa said...

anda loserr..haha xla..gurau2 je
jgn mara taw..:)
cuba2 la kenal dia..bez taw..
she's not a singer..
but dia gelarkan diri dia pencerita...