Followers

here....

Wednesday, January 12, 2011

KENA HACK???!


Salam semua...
aku masih berada dalam keadaan ting tong! sebab??
sedang aku berfacebook tetiba keluar benda alah nih!! sila lihat bawah sebagai bukti...
............................................................
................................................
.......................




cisss!....adakah ini berlaku kerana account aku kena hack???

atau

kerana aku terlampau degil tak tukar ke layout baru
( dan sempat mengutuk didalam blog ini)
menyebabkan zack telah membuat keputusan untuk meremovekan aku
sebagai pelanggan setia dia?

atau

zack terbaca semalam aku mengutuk dia dalam chatbox?haha

atau

dia nak suruh aku study betol2 sem ni..wee~

what the fish!!!..ingat aku heran sangat kalau dia nak remove aku...kau yang rugi la beb! haha

p/s : mustahil zack nak baca blog aku..reti ke dia bahasa melayu?haha




1 comment:

illionaire-galaxy said...

hahahhahaa..
abih mcm mna kita nk bermesra2?? wwooohhhaaa!!!