Followers

here....

Friday, January 07, 2011

saya blogger kedah~


salam semua..
hari ni aku tetiba excited!!wee~
setelah tak ada kerja aku nak buat seperti biasa la aku jalan2...bukan jalan2 mana..jalan sini jugak..blogwalking...yela sementara asgment baru suam2 kuku ni lah aku patut amek peluang kan..nanti kalau enjin dah panaz..maunya nak datang jenguk blog sendiri pun tak sempat beb!

eh membebel pulak aku nih..sebenarnya apa yang aku nak cita nih..bila aku jalan2 nih aku ternampak la satu segmen nih blog pilihan malaysia..wohhaaa! nak join....tapi malangnya dah tamat la pulak..ok sedey :(

tapi tak apalah anggap je tak ada rezeki kan..aku berblogwalking je la yang mana ada kat situ kan...tetiba satu entry " tarikh dilanjutkan!" yeeahhhhh..dengan semangat berkobar2 terus bukak new post!hee


segmen ni dianjurkan oleh tuan tanah nih
jum pakat kita join noh sempat lagi sebab dia tutup
10 januari 2011

jum kita kenal2...

nama diberi nor afifa halim
boleh panggil afifa,fif,fa...or suka hati hampa la kan..

status : errr...single lagi la weyh..haha

cara nak contact aku : fb- afifa halim(ell_z_na@yahoo.com)
ym- ell_z_na@yahoo.com
twitter - ladyafiefa
email - lady_afiefa@yahoo.com ( aku lebih prefer email nih)

cheq tinggal di alor staq! yeah!
mai la jalan2..kalau mai bgtaw awai2..

rumah terchenta terletak di simpang kuala...
taman2 dekat situ la kan...

apa yang menarik : haa dekat dengan pekan rabu!..haha

ok
sekian terima kasih~

No comments: