Followers

here....

Saturday, January 15, 2011

Ben Ashaari ...


salam...
pagi ni aku bangun macam biasa...
kemas2 tempat sikit...on laptop..bukak fb...bukan blog...
TETIBA2!
aku nampak muka abg ben ashaari kat follower tuh!
eh betol ke?? * gosok2 mata sikit...
aishh rabun ke aku salah tengok nih....
cuba bukak members tu..
walaweyh!!
abg ben jadi followers aku laaa
perghhhh! tak sangka....
kalau korang tak percaya

nih amik bukti..heee

Thanx abang ben sudi jenguk blog yang tak seberapa lagi nih...
baru2 belajar ..hihi
yelaa follower pun tak sampai 50 orang lagi
kalau blog lain tu dah riban2 da follower...

untuk follower lain pun terima kasih
sudi follow blog aku....
sayang korang!!!!!..hehe

baru 2 hari lepas aku tengok
entry pakcik ni Cloud 9
yang abang ben jadi follower dia...
hari ni aku plak...hehe

thnx yar semua!...

p/s : bibir aku senyum..tapi hati aku tak seiring...


4 comments:

Nour Akmal said...

best nye..bro ben jd supporter..
msti blog ni ade keistimewaannya..

tahniah la..=)

sy pn masih baru dlam dunia blog ni..
masih byk yg perlu sy belajar..

anyway,nice blog..=)

LaDy_aFieFa said...

thnx...:)
sy pun baru belajar gk...
thnx sudi singgah

nora amila ghazali said...

waaaa kamu dsyat... 50++ pun abg ben dh follow... asanya nora pernah jenguk entry nie dulu... adakah kita sudah lama berhubung... tapi tak sdar... errrr...

LaDy_aFieFa said...

nora : erm rasanya abg ben follower ke 45 kot...hihi
yaka?? aishh dunia blogger nih pi mai jumpa jgk kn?